Cinc Segles i Un Dia. Jardí Botànic de la Universitat de València i Palau del Marquès de Dosaigües : de 10 de febrer de 2000 a 10 de maig de 2000

Cinc Segles i Un Dia és el relat possible dels episodis que han anat creant la llarga història de la Universitat de València i convertint-la en allò que és avui. Un relat protagonitzat per professors, estudiants i personal d'administració de les més diverses èpoques i característiques. Diverses han estat també les circumstàncies que han anat organitzant els sabers i els poder d'aquesta universitat que va nàixer de la ciutat de València i que avui vol continuar sent part fonamental d'ella. Aquesta exposició amb seus a l'edifici del carrer de la Nau, al Jardí Botànic i al palau del marqués de Dosaigües- aspira a compartir les llums i les obres d'aquesta institució amb la societat que l'ha feta possible.