Recordeu que es poden pujar les aportacions als sexennis de l'ANECA al repositori institucional, sense necessitat d’esperar que s’òbriga la convocatòria. Fer-ho amb antelació pot evitar imprevistos tècnics i facilitar la gestió. Articles: S’han de dipositar mitjançant la passarel·la GREC/RODERIC. Llibres, capítols de llibre o dades de recerca: S’han de dipositar directament a través de RODERIC. ________________________________________ Recordad que se pueden subir las aportaciones a los sexenios de la ANECA al repositorio institucional, sin necesidad de esperar a que se abra la convocatoria. Hacerlo con tiempo puede evitar imprevistos técnicos y facilitar la gestión. Artículos: Deben depositarse mediante la pasarela GREC/RODERIC. Libros, capítulos de libro o datos de investigación: Deben depositarse directamente a través de RODERIC
Journal article Add to Favorites
HandleDOI

Flos sanctorum. La «legenda aurea» en català. Marinela Garcia Sempere, Antoni Mas i Miralles & Joan M. Perujo Melgar (ed.), «Flos sanctorum o vides dels sants pares» (vol. I-1 i 1-2), Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2022, 304 i 300 p.

Authorship

Directors

Keywords

Abstract

Flos sanctorum. La legenda aurea en català Ressenya sobre el llibre de Marinela Garcia Sempere, Antoni Mas i Miralles & Joan M. Perujo Melgar (ed.), Flos sanctorum o vides dels sants pares (vol. I-1 i 1-2), Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 2022, 304 i 300 p., ISBN 978-84-9191-211-8 (volum 1-1); ISBN 978-84-9191-215-6 (volum 1-2)

Bibliographic reference

Publisher

Signature

Full item page

Other versions

Metrics

Export
endnotezotero
Cite
Citations
0 citations in
Google Scholar
| Other documents of authorship
Share

Document Viewer

Select a file:
Reload