No Thumbnail Available
En aquest treball es mostra una sèrie d’aplicacions realitzades en la fulla de càlcul Excel que pretenen recolzar la docència de l’assignatura de Estadística. Concretament, es mostren diversos gràfics interactius que persegueixen reforçar el contingut desenvolupat en una classe i facilitar la comprensió conceptual per part de l’estudiant del principals aspectes analitzats. Els estudiants poden relacionar, fàcilment, la teoria amb una representació gràfica dotada d’un cert grau de interactivitat.
Coll Serrano, Vicente ; Blasco Blasco, Olga. L'ús de gràfics interactius en Excel per a facilitar la comprensió de conceptes bàsics d'Estadística. @tic. revista d'innovació educativa; No 5 (2010): Otoño (Julio-Diciembre) 2010; 30-34.