Recerca i organització de recursos en línia sobre educació especial mitjançant SymbalooEdu

Davant la gran quantitat de recursos en línia que trobem a l'actualitat en matèria d'educació especial, a aquesta activitat es va proposar a l'alumnat que realitzara per grups de treball una cerca de recursos sobre cadascun dels trastorns treballats a l'assignatura de Necessitats Educatives Especials. A partir d'aquesta cerca, els alumnes feren ús de SymbalooEdu per tal d'organiztar els recursos seleccionats. Aquesta és una ferramenta molt senzilla que permet als futurs mestres organitzar els recursos en línia i estar actualitzats contínuament, a més de què també és un recurs molt intuïtiu que els docents poden utilitzar amb alumnes d’educació primària.