Fisioterapia cardiocirculatoria

No Thumbnail Available
El Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) propugna un cambio metodológico en los estudios universitarios, al que sin duda contribuye el uso de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC). En este contexto la Universitat de València promueve la creación de grupos de innovación educativa al efecto de facilitar el tránsito al nuevo paradigma . El material que a continuación se presenta, “Fisioterapia cardiocirculatoria”, se inscribe en esta línea y su elaboración se debe a la ayuda concedida por el Vicerectorat de Convergència Europea i Qualitat (Universitat de València) en la convocatoria de ayudas a proyectos para la utilización y la exploración de las nuevas tecnologías en la enseñanza y el aprendizaje. Resolución de 30 de octubre de 2007. Este recurso multimedia se dirige a los actuales estudios de Grado en Fisioterapia y se estructura en ocho prácticas. Cada una de estas prácticas incluye documentos guía, vídeos y material anexo, y en su conjunto pretende reforzar el aprendizaje autónomo del estudiante, así como promover la evaluación formativa y el trabajo cooperativo.
L’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) propugna un canvi metodològic als estudis universitaris, al qual contribueix sense dubte l’ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC). En aquest context la Universitat de València promou la creació de grups d’innovació educativa a l’efecte de facilitar el trànsit al nou paradigma. El material que a continuació presenten, “Fisioteràpia cardiocirculatòria”, s’inscriu en aquesta línia i la seua elaboració es deu a l’ajuda concedida pel Vicerectorat de Convergència Europea i Qualitat (Universitat de València) en la convocatòria d’ajudes a projectes per a l’utilització i l’exploració de les noves tecnologies en l’ensenyament i l’aprenentatge. Resolució de 30 d’octubre de 2007. Aquest rescurs multimedia s’adreça als actuals estudis de Grau en Fisioteràpia i s’estructura en vuit pràctiques. Cadascuna d’aquestes pràctiques inclou documents guia, vídeos y material annex, i en el seu conjunt preten reforçar l’aprenentatge autònom de l’estudiant, així com promoure l’evaluació formativa i el treball cooperatiu.