No Thumbnail Available
S’ha dut a terme una enquesta amb 116 alumnes de tercer curs de la diplomatura en juny de 2011 amb aspectes de la titulació sobre inserció en l´àmbit professional, satisfacció respecte a coneixements teòrics i aplicacions pràctiques durant la seua formació, així com la qualitat docent e infraestructura de la pròpia Universitat. L´obectiu es afrontar en un futur pròxim estratègies d´innovació metodológiques més adequades. El 63,8% dels enquestats consideraren complides les expectatives que els van moure a estudiar Fisioteràpia i el 13% es van sentir poc preparats per a iniciar l’activitat laboral. El 100% dels enquestats consideraren que havien de seguir formant-se, mostrant tots ells interès en realitzar un postgrau. Destaca l´interés d´aprofundir en coneixements al voltant de tècniques de teràpia manual (81%).
Espí López, Gemma Victoria ; Colorado Lluch, Inmaculada ; Jovani Palau, María ; Sánchez Frutos, José ; Dueñas Moscardó, Lirios ; Pérez Alenda, Sofía. La visió de l'estudiant respecte a la Diplomatura de Fisioteràpia en la Universitat de València. Un estudi descriptiu. @tic.revista d'innovació educativa; No 9 (2012): Otoño ; 147-151.