L'Espill, nº 50

Breu història del futur europeu. O per què hem de lluitar per allò que vam heretar: l’Europa de les regions
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Menasse, Robert
    En el número 50 de la revista L'Espill trobaràs un dossier monogràfic sobre "La crisi europea. Europa com a idea i com a projecte, avui", amb contribucions d'Adam Zagajewski, Joan F. Mira, Antoni Mora, Marina Garcés, Simona Škrabec, Andrei Kurkov, Antoni Martí Monterde, Enzo Traverso, Wolf Lepenies, Robert Menasse, Josep Maria Terricabras, Manuel Sanchis, Estanislau Vidal-Folch, Sebastian Landschbauer, Étienne Balibar, Ulrike Guérot, Josep Maria Martorell, Montserrat Daban, Francesc Xavier Grau i Josep Lluís Gómez Mompart. A més, una enquesta d'Adolf Beltran sobre el present i el futur d'Europa i dos documents, de Joan Fuster i de Vicent Ventura.
    Filosofia i llibertat en un món comú
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Garcés, Marina
    Parlar en nom dels altres o els reptes de la representació
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Škrabec, Simona
    Les paradoxes de la crisi europea
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Traverso, Enzo
    La nostra Europa
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Zagajewski, Adam
    L’euro en el seu laberint
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Sanchis i Marco, Manuel
    Els sons de la llengua
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Kurkov, Andrei
    L’espai intel·lectual europeu
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Martí Monterde, Antoni
    Si Europa trontolla (Editorial)
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Muñoz Veiga, Gustau
    Quatre notes sobre Europa
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Mira, Joan F.
    Les ales tallades de l’òliba grega
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Landschbauer, Sebastian
    Un nou impuls, però per a quina Europa?
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Balibar, Étienne
    Europa com a República. El relat d’Europa al segle XXI
    (Publicacions de la Universitat de València, 2015) Guérot, Ulrike
    Europa, Europa