L'Espill, nº 57

La democràcia espanyola després de la crisi catalana
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Sánchez-Cuenca, Ignacio
    En el número 57 de la revista L'Espill trobaràs un dossier monogràfic sobre "La política cultural al País Valencià: una perspectiva crítica", amb contribucions de Joaquim Rius Ulldemolins, Sandra Obiol, Pau Alabajos, Adolf Beltran i Àfrica Ramirez. A més, articles d'Ernest Garcia, Enric Marin, Joan Manuel Tresserras, Ignacio Sánchez-Cuenca, Josep Pérez i Paola Lo Cascio, així com documents de Mohandas Gandhi i un full de dietari de Mireia Sallarès.
    El camí difícil
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Baixauli, Manuel
    Marxisme ecològic? Translimitació, davallada, funcionalisme i filosofia de la praxi
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Garcia, Ernest
    Què és la democràcia? Està en perill? (Editorial)
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Muñoz Veiga, Gustau
    El valor del banal. A propòsit d’Ara i aquí, de John Coetzee i Paul Auster
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Rubio i Marco, Salvador
    Orígens i futur de Compromís
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Pérez, Josep
    El revers de la Revolució: per una història de l’anticomunisme
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Lo Cascio, Paola
    Ritme, escriptura i traducció en Hölderlin. Tot no és altra cosa més que ritme
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Peidro Pérez, David
    Catalunya: una revolta democràtica
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Marín, Enric; Tresserras, Joan Manuel
    Autobiografia, identitat i diversitat cultural. Les altres catalanes i la literatura entre fronteres
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Castellano, Margarida
    Incerta memòria. Agustí Bartra i Pere Vives. Joan Sales i Agustí Bartra —Descripció de dues lluites—
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Pons, Arnau
    Uns dies caminant. De la mar a l’altiplà
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Escuder i Palau, Tomàs
    Der Archipelagus / L’arxipèlag
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Hölderlin, Friedrich
    Polítiques culturals: per a quina cultura i quin projecte de país?
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Rius Ulldemolins, Joaquim; Obiol Francés, Sandra
    Documents. El mal només es manté per la violència
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Gandhi, Mohandas
    La cultura valenciana, vint anys després del tsunami
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Alabajos, Pau
    A l’espera d’una política cultural. Desmuntant la propaganda i la corrupció, a l’espera d’una política cultural
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Beltran i Català, Adolf
    Consideracions sobre el sector editorial i les polítiques culturals
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Ramirez Olmos, Àfrica
    Prat de la Riba entre la Mancomunitat i el Procés. Ressenya del llibre "A la recerca de Prat de la Riba", de Joan Esculies
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Cabrera, Carles
    Lectures i mirades sobre Barcelona. Ressenya del llibre "The Barcelona Reader. Cultural Readings of a city", d'Enric Bou i Jaume Subirana (eds.)
    (Publicacions de la Universitat de València, 2018) Mollà, Toni