Li informem dels canals usuals corresponents per al dipòsit, articles de revista: es dipositen a través de GREC (https://www.uv.es/sbiblio/Roderic/com_dipositar_articles_GREC.pdf). Altres documents com llibres o capítols de llibre (https://www.uv.es/sbiblio/Roderic/guia_investigaci%c3%b3_2024.pdf), s’han de dipositar directament en el repositori institucional RODERIC.
Repository logoRepository logo
  • Item menu linkLog In
    or
    Have you forgotten your password?
Item menu linkLanguage
  • Valencià
  • Español
  • English
  • Item menu linkAll of RODERIC
  • Item menu linkRODERIC Help
  • Statistics
  • Item menu linkStatistics
  1. Home
  2. Investigació
  3. Revistes
  4. SAGUNTUM. Papeles del Laboratorio de Arqueología de Valencia
  5. SAGUNTUM. Papeles del Laboratorio de Arqueología de Valencia. Vol. 21
  6. El solutreo-gravetiense de la Cova del Parapallo (Gandía): algunas consideraciones sobre el solutreo-gravetiense en la secuencia del Paleolítico Superior del área Mediterránea Peninsular
  7. Empty ListView List (0)
 
UV Libraries

RODERIC is an implementation of DSpace 7.6 (updated in 2025) and is managed by the Servei de Biblioteques i Documentació de la Universitat de València.

Repository
Send FeedbackContact
Terms and Conditions
Cookie settingsPrivacy Policy
Creative CommonsThe content of this site is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License, unless otherwise noted.
Handle.NetThe metadata on this site is licensed under a Public Domain license.