L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.

DSpace Repository

L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.

Show full item record

View       (3.302Mb)

Exportar a Refworks
    
Barrachina Sánchez, Vicent
This document is a artículo publicadoDate2019
L'assaig audiovisual com a forma visual i crítica, oberta a la experiència creativa i a la captura del pensament en el seu desenvolupament, s'ens ofereix com un instrument plural per a la  investigació i la indagació dels entorns i les xarxes que ens constitueixen (en la seua vessant política, ideològica, social o cultural). Creadors com Chris Marker, María Cañas, Andrés Duque o Pilar Monsell practiquen aquesta modalitat reflexiva i de pensament visual amb imatges, oferint exemples valiosos per a  poder pensar en noves claus educatives amb caire marcadament crític. Aquest article tracta de indagar i identificar les potències educatives d'alguns dels assajos d'aquestos autors.

    Barrachina Sánchez, Vicent. L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.. En: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), 3 2019: 134-151

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics