Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

DSpace Repository

Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica

Show simple item record

dc.contributor.author Alzina Seguí, Pere es
dc.date.accessioned 2018-01-18T12:13:39Z
dc.date.available 2018-01-18T12:13:39Z
dc.date.issued 2017 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/64017
dc.description.abstract Els períodes de pràctiques educatives dels estudis de mestre han de servir per reflexionar en profunditat sobre els diferents aspectes de l?ofici. En aquest sentit, els diaris que realitza l?estudiant en pràctiques ha de ser una eina d?intercanvi de coneixements i de reflexió sobre tot allò que succeeix durant aquest període. L?estudiant en pràctiques i el tutor de la universitat han de mantenir una relació fluïda que permeti consolidar aprenentatges, resoldre dubtes, compartir experiències i identificar els aspectes més rellevants que tot mestre ha de tenir en compte. Aquest article aprofundeix en aquests aspectes i intenta demostrar el nivell  de sistematització y de reflexió que aquesta eina pot proporcionar es
dc.source Alzina Seguí, Pere. Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica. En: @tic. revista d'innovació educativa, 19 2017: 6- es
dc.title Els diaris com eines de reflexió sobre la pràctica es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/attic.19.11011 es

View       (150.7Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics