Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

DSpace Repository

Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media

Show full item record

View       (480.2Kb)

    
Gil Pérez, Daniel; Senent Pérez, Fernando; Solbes Matarredona, Jordi Perfil
This document is a artículoDate1986

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/44206
SUMMARY: This paper deals witb tbe introduction of Modern Pbysics in bigb scbool curricula, trying to answer to tbese questions: - How are Modern Pbysics concepts introduced? -Do pupils get a correct understanding of tbese concepts? Some results are given wbicb sbow tbe need of a deep cbange in tbe way Modern Pbysics concepts are usualy taugbt.

    Gil Pérez, Daniel Senent Pérez, Fernando Solbes Matarredona, Jordi 1986 Análisis crítico de la introducción de la física moderna en la enseñanza media Revista de Enseñanza de la Física 2 1 16 21

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics