Recordeu que es poden pujar les aportacions als sexennis de l'ANECA al repositori institucional, sense necessitat d’esperar que s’òbriga la convocatòria. Fer-ho amb antelació pot evitar imprevistos tècnics i facilitar la gestió. Articles: S’han de dipositar mitjançant la passarel·la GREC/RODERIC. Llibres, capítols de llibre o dades de recerca: S’han de dipositar directament a través de RODERIC. ________________________________________ Recordad que se pueden subir las aportaciones a los sexenios de la ANECA al repositorio institucional, sin necesidad de esperar a que se abra la convocatoria. Hacerlo con tiempo puede evitar imprevistos técnicos y facilitar la gestión. Artículos: Deben depositarse mediante la pasarela GREC/RODERIC. Libros, capítulos de libro o datos de investigación: Deben depositarse directamente a través de RODERIC

Una revolució oblidada? La primavera dels pobles, 1848. Ressenya del llibre "Revolutionary Spring: Fighting for a New World 1848-1849", de Christopher Clark

Loading...
Thumbnail Image

Publication Date

Reading Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Directors

Abstract

En el número 73 de la revista L’Espill trobaràs un dossier monogràfic sobre “Literatures ibèriques: visibilitat i reconeixement”, amb contribucions d'Itamar Even Zohar, Elías Torres Feijó, Antonio Monegal, Enrique Santos Unamuno, Cristina Martinez, Santiago Perez Isasi i Jon Kortazar. A més, articles de Murat Metinsoy, Wolfgang F. Haug, Jordi Palafox, Júlia Ojeda, Lourdes Toledo, Antoni Maestre i Pilar Alfonso, així com un full de dietari de Francesc Serés i una conversa amb Jón Karl Helgason, per Simona Skrabec i Jaume Subirana.

Bibliographic reference

Porta i Capdevila, Frederic J. (2023). Una revolució oblidada? La primavera dels pobles, 1848. Ressenya del llibre "Revolutionary Spring: Fighting for a New World 1848-1849", de Christopher Clark. L'Espill, 73, 236-239.

Publisher

Publicacions de la Universitat de València

Signature

Collections:

Full item page

Other versions

Export
endnotezotero
Cite
Citations
plumx
0 citations in
Google Scholar
| Other documents of authorship
Share

Document Viewer

Select a file:
Reload