Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies = Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies = Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado

DSpace Repository

Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies = Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado

Show full item record

View       (574.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Isusi Fagoaga, Rosa; Fernández Maximiano, Rafael Perfil
This document is a artículoDate2022


    Isusi Fagoaga, Rosa Fernández Maximiano, Rafael 2022 Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies = Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado Human Review 13 4 1 10
https://doi.org/10.37467/revhuman.v11.4148

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics