La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text

DSpace Repository

La transmissió cultural a l’educació primària a través del currículum de música. Una anàlisi dels llibres de text

Show full item record

View       (1.563Mb)

Exportar a Refworks
    
Martínez-Delgado, Clara
Botella Nicolás, Ana María (dir.);
Galbis López, Vicente (dir.)
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
This document is a trabajo fin de másterDate2016
El treball d’investigació que ací es presenta mostra una mirada des de les pedagogies crítiques i postcrítiques, entorn de la transmissió cultural que esdevé al currículum de Música d’Educació Primària del País Valencià, sent aquesta reconeguda a partir del buidatge i l’anàlisi dels llibres de text d’aquest àmbit de coneixement. Es tracta d’una investigació de caire qualitatiu, que empra l’anàlisi del contingut i del discurs com a eines metodològiques. La intenció d’aquest estudi és mostrar que a les escoles amb l'us dels llibres de text de Música, es transmete una cultura plena de presències i també absències, i aquestes han de ser reconegudes, pensades i reflexionades pel conjunt de la comunitat educativa, especialment pel professorat.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics