|
|
|
Oltra-Albiach, Miquel A.; Pardo Coy,Rosa M.
|
|
This document is a artículoDate2016
|
|
|
|
L'objectiu d'aquest article és presentar una experiència duta a terme en l'assignatura «Formació literària en l'aula d'Educació Infantil» durant el curs 2014-2015, a partir de la necessitat educar l'alumnat en la diversitat i amb la incorporació de la literatura, la dramatització i els titelles com a poderoses eines de presa de consciència, de reflexió i de diàleg sobre la diferència. Des de la investigació sobre literatura infantil i amb la diversitat afectivosexual com a eix, els grups de treball van iniciar un debat sobre la (in)visibilitat de la majoria d'aquestes obres, i també dels prejudicis i estereotips que romanen en un gran nombre d'obres infantils. Considerem que l'experiència va resultar molt positiva quant a la formació literària dels estudiants de Magisteri, des de la perspectiva de la diversitat i pel que es refereix a la programació i a l'exercici d'activitats en l'aula. |
|
Oltra-Albiach,Miquel A. Pardo Coy,Rosa M. 2016 Educar en la diversitat. Una proposta d'educació literària a l'aula de Magisteri Ítaca (Alacant) 7 63 71 |
|
https://doi.org/10.14198/ITACA2016.7.06
|