|
|
|
Márquez-Baldó, Lidia; Casañ-Núñez, Juan Carlos
Perfil; Millán-Scheiding, Catalina; Martí Climent, Alícia
Perfil |
|
Qüestionari d'anàlisi de necessitats i preferències d'aprenentatge per a l'estudiantat de l'assignatura 33449 Recursos Tecnològics per a l'Atenció a la Diversitat de 4t d'Educació Social de la Universitat de València.
El qüestionari s'ha creat amb l'activitat Feedback de l'Aula Virtual (Moodle 3.11). S'inclou una versió en PDF i l'arxiu en format XML. L'arxiu XML es pot importar a una activitat Feedback de l'Aula Virtual i posteriorment es pot editar o utilitzar.
Aquest treball forma part del Projecte d'Innovació Docent Multimèdia learning objects in moodle: Sustainable Development Goals (Ref: UV-SFPIE_PID-1640789) finançat pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en el curs acadèmic 2021/2022. |
|
Márquez-Baldó, L.; Casañ-Núñez, J. C.; Martí Climent, A.; Millán-Scheiding, C. (2022). Qüestionari d'anàlisi de necessitats: Recursos Tecnològics per a l'Atenció a la Diversitat. RODERIC |