|
|
|
Martí Climent, Alícia
Perfil; Casañ-Núñez, Juan Carlos
Perfil; Millán Scheiding, Catalina; Márquez-Baldó, Lidia
|
|
Qüestionari inicial d'anàlisi de necessitats i interessos d'aprenentatge per als estudiants de l'assignatura 40526 Complements per a la formació disciplinària en l'especialitat de llengua catalana (valencià) i la seua literatura, del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària de la Universitat de València. El qüestionari ha estat creat en Google Forms. S'hi inclou una versió en PDF. Aquest treball forma part del Projecte d'Innovació Docent Multimedia learning objects in moodle: Sustainable development goals (Ref: UV-SFPIE_PID-1640789), finançat pel Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius de la Universitat de València en el curs acadèmic 2021/2022. |
|
Martí Climent, A.; Casañ-Núñez, J. C.; Millán-Scheiding, C.; Márquez-Baldó, L.(2022). Qüestionari inicial de necessitats i interessos d'aprenentatge per als estudiants de Complements per a la formació disciplinària en l'especialitat de llengua catalana i la seua literatura (Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària). RODERIC. |