dc.contributor.author |
Huerta, Ricard |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-11T10:18:00Z |
|
dc.date.available |
2022-01-11T10:18:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/81285 |
|
dc.description.abstract |
Aquesta investigació forma part del projecte 'Sensibilització en igualtat de gènere i diversitat sexual mitjançant intervencions artístiques en contextos universitaris' (GV/2020/069). L'objectiu és reflexionar a partir de pràctiques artístiques, elaborant dissenys gràfics, tot incorporant qüestions d'educació en disseny des del taller de gràfica. Es presenta l'estudi de cas d'una intervenció als espais universitaris, ana-litzant el taller impartit a grups d'alumnat, fent servir instruments d'avaluació com diagnòstics, grups focals i treball creatiu, formant mestres conscients del respecte a la diversitat sexual i l'educació inclusiva. Entre els resultats, destacar la utilització del disseny en la formació de professorat, qüestionant estereotips socials. |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.relation.ispartof |
Grafica, 2021, vol. 9, num. 19, p. 1-16 |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.source |
Huerta, Ricard 2021 Educació artística per sensibilitzar en diversitat sexual Grafica 9 19 1 16 |
|
dc.subject |
Educació |
|
dc.title |
Educació artística per sensibilitzar en diversitat sexual |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2022-01-11T10:18:01Z |
|
dc.identifier.doi |
https://doi.org/10.5565/rev/grafica.219 |
|
dc.identifier.idgrec |
149628 |
|