Recuperación lingüística del valencià a través del joc en l'Educació Infantil
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Recuperación lingüística del valencià a través del joc en l'Educació Infantil

DSpace Repository

Recuperación lingüística del valencià a través del joc en l'Educació Infantil

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fuster García, Carlos
dc.contributor.author Bisquert Llobell, Maria
dc.contributor.other Facultat de Magisteri es_ES
dc.date.accessioned 2021-09-13T06:37:16Z
dc.date.available 2021-09-14T04:45:05Z
dc.date.issued 2021 es_ES
dc.date.submitted 2021 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/80287
dc.description.abstract El present Treball de Fi de Grau se centra a analitzar la presència que té la llengua oral valenciana en els diferents decrets i lleis, que regulen l’ús d’aquesta. Des de fa molts anys, la llengua oral valenciana ha anat perdent valor en la societat i en l’àmbit educatiu, és feina dels docents combatre la desigualtat sociolingüística que es pateix a les nostres aules i fer que la llengua del territori perdure. Tanmateix, s’ha realitzat una intervenció en una aula de tres anys, per a estimular i potenciar l’ús del valencià en els més menuts, a més de saber com creuen d'important les famílies que és el valencià en l’educació dels seus fills i filles. es_ES
dc.format.extent 61 es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject llengua oral valenciana, educació infantil, estimulació, sistema educatiu. es_ES
dc.title Recuperación lingüística del valencià a través del joc en l'Educació Infantil es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es_ES
dc.description.abstractenglish The present Work of End of Rank centres at analysing the presence that has the Valencian oral tongue at the distinct decrees and laws, that regulate the use of this. For many years, the Valencian oral tongue has gone missing value at the society and at the educational field, is work of the educational combat the sociolinguistic inequality that suffers at our classrooms and make that the tongue of the territory *perdure. However, it has realised an intervention at a classroom of three years, to boost and improve the use of the Valencian at the smallest, in addition to learning how think of importing the families that is the Valencian at his children's nurture and daughters. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (2.882Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics