Anàlisi comparatística de la Cultura literària en els manuals de text de secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Anàlisi comparatística de la Cultura literària en els manuals de text de secundària

DSpace Repository

Anàlisi comparatística de la Cultura literària en els manuals de text de secundària

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lluch, Gemma
dc.contributor.author Amat Vidal, Maite
dc.contributor.other Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura es_ES
dc.date.accessioned 2021-04-20T10:10:18Z
dc.date.available 2021-04-21T04:45:06Z
dc.date.issued 2020 es_ES
dc.date.submitted 15-04-2021 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/78853
dc.description.abstract L’objectiu d’estudi són els manuals impresos i digitals per a l'ensenyament de l'assignatura Valencià: Llengua i Literatura en secundària al País Valencià en el període comprés entre 2011 i 2020. El corpus està format per 39 manuals; 7 impresos i 32 digitals editats per la Conselleria d'Educació. Els resultats estan dividits en tres grans capítols. El primer centra l’atenció en l’anàlisi dels textos literaris per cursos i editorial. En el segon, es fa una anàlisi dels recursos multimèdia en els llibres de text digitals. En el tercer capítol, s’analitza la presència de la dona escriptora en els manual de text de secundària. es_ES
dc.format.extent 610 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject manuals de text es_ES
dc.subject secundària es_ES
dc.subject cultura literària es_ES
dc.subject dones escriptores es_ES
dc.title Anàlisi comparatística de la Cultura literària en els manuals de text de secundària es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/doctoralThesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::LINGÜÍSTICA es_ES
dc.description.abstractenglish The aim of the study is the printed and digital textbooks for the teaching of the subject Valencian: Language and Literature in secondary in the Valencian Country in the period between 2011 and 2020. The corpus consists of 39 textbooks; 7 printed and 32 digital published by the Ministry of Education. The results are divided into three major chapters. The first focuses on the analysis of literary texts by courses and editorial. In the second, an analysis of multimedia resources in digital textbooks is made. In the third chapter, the presence of women writers in high school textbooks is analyzed. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (19.80Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics