L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.

DSpace Repository

L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.

Show simple item record

dc.contributor.author Barrachina Sánchez, Vicent es
dc.date.accessioned 2021-01-21T09:28:04Z
dc.date.available 2021-01-21T09:28:04Z
dc.date.issued 2019 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/77410
dc.description.abstract L'assaig audiovisual com a forma visual i crítica, oberta a la experiència creativa i a la captura del pensament en el seu desenvolupament, s'ens ofereix com un instrument plural per a la  investigació i la indagació dels entorns i les xarxes que ens constitueixen (en la seua vessant política, ideològica, social o cultural). Creadors com Chris Marker, María Cañas, Andrés Duque o Pilar Monsell practiquen aquesta modalitat reflexiva i de pensament visual amb imatges, oferint exemples valiosos per a  poder pensar en noves claus educatives amb caire marcadament crític. Aquest article tracta de indagar i identificar les potències educatives d'alguns dels assajos d'aquestos autors. es
dc.source Barrachina Sánchez, Vicent. L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives.. En: Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), 3 2019: 134-151 es
dc.title L'assaig audiovisual com a procés d'exploració crítica. Indagació en les seues potències educatives. es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi 10.7203/CREATIVITY.3.16070 es

View       (3.302Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics