Tractament integrat de llengua i contingut : Quina llengua? Com s?integra? Per a què?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Tractament integrat de llengua i contingut : Quina llengua? Com s?integra? Per a què?

DSpace Repository

Tractament integrat de llengua i contingut : Quina llengua? Com s?integra? Per a què?

Show full item record

View       (174.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Martí Arnándiz, Otilia
This document is a artículo publicadoDate2020
Aquest article té dos objectius. D?una banda, provar de resoldre la indefinició pedagògica i terminològica del Tractament Integrat de Llengua i Contingut. De l?altra, avaluar aquest enfocament des d?una perspectiva plurilingüe. Quant al primer objectiu, aclarirem la diferència entre conceptes com TILC i AICLE que, sovint, de manera errònia, es presenten com equivalents. Pel que fa al segon objectiu, revisarem una de les qüestions més recurrents en la majoria dels debats sobre educació plurilingüe com és la possibilitat d?adquirir la llengua meta sense posar en perill ni l?aprenentatge de continguts ni el de les llengües primeres. La inclusió de pedagogies basades en els gèneres textuals, el desenvolupament de la consciència metalingüstica de l?estudiantat o l?adopció de pràctiques translinguals semblen claus per a fer realitat tot el potencial didàctic d?un TILC de qualitat.

    Martí Arnándiz, Otilia. Tractament integrat de llengua i contingut : Quina llengua? Com s?integra? Per a què?. En: Caplletra: revista internacional de filología, 68 2020: 219-242

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics