dc.contributor.author |
Calatayud Salom, María Amparo |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-21T07:34:51Z |
|
dc.date.available |
2020-10-21T07:34:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/75968 |
|
dc.description |
El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València |
es_ES |
dc.description.abstract |
Aquest document aspira a ser una invitació a la reflexió sobre les principals competències professionals que, en aquests moments, es reclamen al professorat. El repte és formar professionals de l’educació que han d’aprofitar totes les ocasions que tenen a l’abast per a construir l’escola del futur. Comprometre’s amb l’escola per a un nou segle demana als professors exercir la professió amb una nova formació docent que potencie la millora, la recerca, la innovació i la qualitat de la mateixa institució escolar. |
es_ES |
dc.language.iso |
ca |
es_ES |
dc.subject |
formació del professorat |
es_ES |
dc.title |
La formació del professorat en l’escenari actual. Desafiaments i oportunitats |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PEDAGOGÍA |
es_ES |
dc.type.interactivitytype |
expositive |
es_ES |
dc.type.learningresourcetype |
NarrativeText |
es_ES |
dc.type.interactivitylevel |
medium |
es_ES |