dc.contributor.author |
Villar Aguilés, Alícia |
|
dc.contributor.author |
García Ros, Rafael |
|
dc.contributor.author |
Hernàndez i Dobon, Francesc Jesús |
|
dc.contributor.author |
Muñoz Rodríguez, David |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-25T07:48:00Z |
|
dc.date.available |
2020-09-25T07:48:00Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/75652 |
|
dc.description.abstract |
Aquest informe final del projecte “Trajectòries, abandons i canvis de titulació en la Universitat de València” s’ha elaborat a partir del treball desenvolupat durant dos anys (2014-2016) i ha comptat amb el suport del Vicerectorat d’Estudis de Grau. El treball s’ha diferenciat en dues fases: una primera de tipus quantitatiu i una segona de caire qualitatiu. En aquest apartat de l’informe destacarem els resultats clau obtinguts en les dues fases i incloem un recull de recomanacions per a la institució. |
es_ES |
dc.language.iso |
ca |
es_ES |
dc.source |
Villar Aguilés, Alicia (Coord.).Trajectòries, abandons i canvis de titulació en la Universitat de València. ISBN: 978-84-697-5172-5. 2017: Institut de Creativitat i Innovacions Educatives de la Universitat de València. |
es_ES |
dc.subject |
abandons |
es_ES |
dc.subject |
canvis |
es_ES |
dc.subject |
titulacions |
es_ES |
dc.subject |
universitat de valència |
es_ES |
dc.title |
Trajectòries, abandons i canvis de titulació en la Universitat de València |
es_ES |
dc.type |
book |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PEDAGOGÍA |
es_ES |
dc.description.private |
Col·lecció monografies & aproximacions |
es_ES |