dc.contributor.author |
Nuckols, Anthony |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-20T11:47:47Z |
|
dc.date.available |
2020-07-20T11:47:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/75263 |
|
dc.description |
This learning object was produced under the auspices of the Pedagogical Innovation Project NAPCED (Nuevas aplicaciones de la Pedagogía Crítica y la Educación para el Desarrollo al análisis de textos literarios anglófonos) funded by the Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) - Universitat de València 2018-2019 |
es_ES |
dc.description.abstract |
Esta actividad se ha creado para estudiantes extranjeros de literatura inglesa. Se centra en cuestiones y debates específicos que surgieron a raíz de críticas y re-evaluaciones del realismo literario a finales del siglo XIX y principios del siglo XX en el contextos del modernismo literario inglés. |
es_ES |
dc.language.iso |
en |
es_ES |
dc.subject |
modernism |
es_ES |
dc.subject |
realism |
es_ES |
dc.subject |
Virginia Woolf |
es_ES |
dc.subject |
critical pedagogy |
es_ES |
dc.title |
What makes literature "real" to us? Modernist approaches to literary realism |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::CIENCIAS DE LAS ARTES Y LAS LETRAS |
es_ES |
dc.type.interactivitytype |
active |
es_ES |
dc.type.learningresourcetype |
exercise |
es_ES |
dc.type.interactivitylevel |
medium |
es_ES |
dc.description.abstractenglish |
The following activity is designed for foreign students of English literature. It centers on specific questions and debates stemming from critiques and re-evaluations of realism in literature at the end of the 19th century and beginning of the 20th century in English literary Modernism. |
es_ES |