dc.contributor.author |
Vidal Esteve, María Isabel |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-09T09:21:08Z |
|
dc.date.available |
2020-06-09T09:21:08Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/74935 |
|
dc.description.abstract |
Al llarg dels últims anys, bé és cert que està proliferant el discurs sobre les pràctiques inclusives als centres escolars. No obstant això, continuen sense resposta nombrosos interrogants respecte a la forma d'atendre adequadament i garantir el dret d'inclusió, en els contextos ordinaris, a tot l'alumnat, també al que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE). Per a poder contestar-los, és fonamental que el professorat, des dels inicis de la seua formació als graus d'Educació Infantil i Primària, estableixi unes bases teòriques sobre l'atenció a la diversitat amb què va a trobar-se a l'aula, i disposi d'un repertori d'estratègies i recursos per a la intervenció que contribueixi a proporcionar una educació de qualitat. |
|
dc.language.iso |
spa |
|
dc.relation.ispartof |
Quaderns Digitals, 2020, num. 91, p. 173-174 |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.source |
Vidal Esteve, María Isabel 2020 Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019. Quaderns Digitals 91 173 174 |
|
dc.subject |
Orientació escolar |
|
dc.title |
Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019. |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2020-06-09T09:21:08Z |
|
dc.identifier.idgrec |
139449 |
|