Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019.
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019.

DSpace Repository

Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019.

Show simple item record

dc.contributor.author Vidal Esteve, María Isabel
dc.date.accessioned 2020-06-09T09:21:08Z
dc.date.available 2020-06-09T09:21:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/74935
dc.description.abstract Al llarg dels últims anys, bé és cert que està proliferant el discurs sobre les pràctiques inclusives als centres escolars. No obstant això, continuen sense resposta nombrosos interrogants respecte a la forma d'atendre adequadament i garantir el dret d'inclusió, en els contextos ordinaris, a tot l'alumnat, també al que presenta Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE). Per a poder contestar-los, és fonamental que el professorat, des dels inicis de la seua formació als graus d'Educació Infantil i Primària, estableixi unes bases teòriques sobre l'atenció a la diversitat amb què va a trobar-se a l'aula, i disposi d'un repertori d'estratègies i recursos per a la intervenció que contribueixi a proporcionar una educació de qualitat.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Quaderns Digitals, 2020, num. 91, p. 173-174
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Vidal Esteve, María Isabel 2020 Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019. Quaderns Digitals 91 173 174
dc.subject Orientació escolar
dc.title Ressenya de: INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN ALUMNAT AMB NECESSITATS ESPECIFIQUES DE SUPORT EDUCATIU (MARÍN, D. i MAÑÁ, I. (Coords.), 2019.
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2020-06-09T09:21:08Z
dc.identifier.idgrec 139449

View       (181.6Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics