Encrucijadas para la evaluación del profesorado pre-universitario
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Encrucijadas para la evaluación del profesorado pre-universitario

DSpace Repository

Encrucijadas para la evaluación del profesorado pre-universitario

Show simple item record

dc.contributor.author Jornet Meliá, J. M.
dc.date.accessioned 2020-05-11T10:58:35Z
dc.date.available 2020-05-11T10:58:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/74558
dc.description.abstract Se presenta una reflexión acerca del potencial de la evaluación formativa del profesorado y los elementos que inciden en ella haciendo que pierdan su validez cuando se utiliza con consecuencias sumativas. Se orienta hacia los aspectos que podría interesar analizar en el momento de incertidumbre que vive España en la actualidad. A reflection is presented about the potential of the formative evaluation of the teaching staff and the elements that affect it, causing them to lose their validity when used with summative consequences. It is oriented towards the aspects that could be interesting to analyze in the uncertainty moment that Spain is currently experiencing.
dc.language.iso spa
dc.relation.ispartof Cuadernos de Pedagogía, 2019, vol. 504, p. 80-84
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Jornet Meliá, J. M. 2019 Encrucijadas para la evaluación del profesorado pre-universitario Cuadernos de Pedagogía 504 80 84
dc.subject Professors universitaris
dc.title Encrucijadas para la evaluación del profesorado pre-universitario
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2020-05-11T10:58:35Z
dc.identifier.idgrec 138894

View       (185.2Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics