Desenvolupant un taller d'estimulació del llenguatge oral en un caes
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Desenvolupant un taller d'estimulació del llenguatge oral en un caes

DSpace Repository

Desenvolupant un taller d'estimulació del llenguatge oral en un caes

Show simple item record

dc.contributor.author Tornero Cabedo, Alba
dc.contributor.author Marín Suelves, Diana
dc.contributor.author Ariñó Valldecabres, Lurdes
dc.date.accessioned 2020-03-27T11:10:37Z
dc.date.available 2020-03-27T11:10:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/73688
dc.description.abstract Aquest article descriu un taller d'estimulació i prevenció de possibles dificultats en el llenguatge oral amb alumnes d'Educació Infantil. El context on es desenvolupa és un Centre d'Acció Educativa Singular (CAES) on viuen famílies en una situació desfavorable, amb alt risc d'exclusió, derivada de circumstàncies socials, econòmiques, culturals, ètniques i personals. L´alumnat procedeix de diversos països com ara Bulgària, Ucraïna, Lituània, Romania, Palestina o Síria i, la majoria, pertanyen a minories ètniques. Els participants són 6 alumnes, 3 xics i 3 xiques, de cinc anys, el nombre tan reduït es deu a les condicions especials de ràtio als CAES. Els resultats obtinguts amb aquest taller són positius, ja que es troba un progrés notable en les activitats de buf, respiració, pràxies, memòria, atenció, discriminació auditiva, morfo-sintaxi, lèxic-semàntic i pragmàtica, després de 8 setmanes. This article describes a workshop to stimulate and prevent possible difficulties in oral language with children in Early Childhood Education. The context in which it is developed is a Center for Educational Action Singular (CAES) where families live in an unfavorable situation, with high risk of exclusion, derived from social, economic, cultural, ethnic and personal circumstances. The student comes from several countries such as Bulgaria, Ukraine, Lithuania, Romania, Palestine or Syria or, most, belong to ethnic minorities. The participants are 6 students, 3 boys and 3 children, five years old, the number so small is due to the special conditions of the CAES ratio. The results obtained with this workshop are positive, as there is significant progress in the activities of blowing, breathing, prisms, memory, attention, hearing discrimination, morpho-syntax, lexical-semantic and pragmatic, after 8 weeks.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Quaderns Digitals, 2019, vol. 89, p. 131-138
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Tornero Cabedo, Alba Marín Suelves, Diana Ariñó Valldecabres, Lurdes 2019 Desenvolupant un taller d'estimulació del llenguatge oral en un caes Quaderns Digitals 89 131 138
dc.subject Infants Llenguatge
dc.title Desenvolupant un taller d'estimulació del llenguatge oral en un caes
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2020-03-27T11:10:37Z
dc.identifier.idgrec 137331

View       (225.2Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics