Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos

DSpace Repository

Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos

Show simple item record

dc.contributor.author Padilla Rodriguez, Brenda Cecilia es
dc.date.accessioned 2020-03-03T12:58:38Z
dc.date.available 2020-03-03T12:58:38Z
dc.date.issued 2019 es
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/73400
dc.description.abstract Des de la seua aparició en 2008, els cursos en línia massius i oberts (MOOCs, per les seues sigles en anglés) han despertat interés a nivell internacional. El present número de la revista Research in Education And Learning Innovation Archives (REALIA) s?enfoca en diferents aproximacions que s?han donat a l?ús d?aquesta mena de cursos. Els seus temes abasten les perspectives d?estudiants, algunes qüestions de disseny pedagògic i el desenvolupament dels participants durant la implementació. Cada article inclòs deixa lliçons apreses i recomanacions per a futurs estudis. Així, aquest número de Research in Education And Learning Innovation Archives suma al coneixement existent i marca la pauta per als següents passos d?investigació. es
dc.source Padilla Rodriguez, Brenda Cecilia. Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos. En: Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA, 23 2019: 40-42 es
dc.title Aproximaciones al uso de los cursos en línea masivos y abiertos es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/realia.23.16293 es

View       (117.6Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics