El joc educatiu com recurs didàctic en l’ensenyament d’un mòdul d’Agrojardineria en Formació Professional Bàsica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El joc educatiu com recurs didàctic en l’ensenyament d’un mòdul d’Agrojardineria en Formació Professional Bàsica

DSpace Repository

El joc educatiu com recurs didàctic en l’ensenyament d’un mòdul d’Agrojardineria en Formació Professional Bàsica

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mayoral García-Berlanga, Olga
dc.contributor.advisor Talavera Ortega, Marta
dc.contributor.author Córdoba Vila, Clement
dc.contributor.other Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials es_ES
dc.date.accessioned 2020-02-28T09:11:29Z
dc.date.available 2020-02-29T05:45:06Z
dc.date.issued 2020 es_ES
dc.date.submitted 28-02-2020 es_ES
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10550/73262
dc.description.abstract S'investiguen els resultats de l'aplicació de ferramentes basades en l'aplicació de tècniques de Gamificació i Aprenentatge basat en jocs en l'aprenentatge de continguts i en la motivació de l'alumnat de Formació Professional Bàsica en Agrojardineria i Composicions Florals. L'aplicació en realitza en un mòdul de primer curs i es pren una mostra experimental d'alumnat, als que s'aplica les ferramentes objecte d'investigació, i altre grup control per comparar. es_ES
dc.format.extent 188 p. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject formació professional básica es_ES
dc.subject gamificació es_ES
dc.subject aprenentatge basat en jocs es_ES
dc.title El joc educatiu com recurs didàctic en l’ensenyament d’un mòdul d’Agrojardineria en Formació Professional Bàsica es_ES
dc.type doctoral thesis es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.description.abstractenglish In the thesis are investigated the results of the application of tools based on the application of techniques Gamification and Games Based Learning in the learning of contents and the motivation of the students of Basic Vocational Training in Farming, gardening and Floral Compositions. The application is made in a first-year module and an experimental sample of students is taken, to which the tools under investigation are applied, and another control group to compare. es_ES
dc.embargo.terms 0 days es_ES

View       (1.912Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics