Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado

DSpace Repository

Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado

Show full item record

View       (906.3Kb)

Exportar a Refworks
    
Martínez Carrasco, Roberto
This document is a artículo publicadoDate2019
L'article que presentem analitza els elements diferenciadors de l'educació per competències en traducció jurídica i les exigències metodològiques a l'aula. Mitjançant una metodologia d'obtenció de dades de caràcter qualitatiu i quantitatiu, l'article pretén sondejar la realitat a l'aula de traducció jurídica a Espanya a través de l'anàlisi exhaustiva de les guies docents del conjunt de mòduls oferits en traducció jurídica. Els resultats, contrastats amb una sèrie d'entrevistes semiestructurades a docents de traducció jurídica en actiu, contextualitzen la pràctica docent i donen veu al professorat universitari, permetent-li compartir les seues percepcions, punts de vista i experiència a l'aula de traducció.

    Martínez Carrasco, Roberto. Competencias para la traducción jurídica : modelos, enfoques y percepción del profesorado. En: Quaderns de filología. Estudis lingüístics, 24 2019: 267-290

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics