|
|
|
Ballester, Antoni; Alonso Martín, M.ª del Cristo; Bontempelli, Elisabet; Corrales, Joana; Herrero, Carolina; Martínez Martínez, M.ª José; Mélénec, Pauline; Monreal Díaz, Edelweiss; Pereiro Barceló, Gabriel; Rico, Manuel,; Rodríguez, Iovanna; Vicente Llavata, Santiago
|
|
This document is a artículoDate2018
|
|
A la pràctica docent, no només convé tenir coneixement de la ciència específica, sinó també de l'evolució de la psicologia educativa, és a dir, de com aprenen els estudiants. La investigació en psicologia educativa més recent, i més rellevant des del punt de vista en què ens situem nosaltres, és la del constructivisme, iniciada a partir del psicòleg bielorús Lev Semionovitch Vigotski. |
|
Ballester, Antoni Alonso Martín, M.ª del Cristo Bontempelli, Elisabet Corrales, Joana Herrero, Carolina Martínez Martínez, M.ª José Mélénec, Pauline Monreal Díaz, Edelweiss Pereiro Barceló, Gabriel Rico, Manuel, Rodríguez, Iovanna Vicente Llavata, Santiago 2018 El Mètode Ballester d'Aprenentatge Anuari de l'educació de les Illes Balears 324 333 |