dc.contributor.author |
Belloch, Amparo |
|
dc.contributor.author |
Perpiñá, Conxa |
|
dc.contributor.author |
Baños Rivera, Rosa María |
|
dc.contributor.author |
García Soriano, Gemma |
|
dc.contributor.author |
Fonseca Baeza, Sara |
|
dc.contributor.author |
Miragall, Marta |
|
dc.contributor.author |
Escrivá, Tamara |
|
dc.contributor.author |
Navarro, Jessica |
|
dc.contributor.author |
Roncero Sanchis, María |
|
dc.contributor.author |
Vara, M. Dolores |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-24T11:29:29Z |
|
dc.date.available |
2019-05-24T11:29:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10550/70290 |
|
dc.description |
El document ha sigut revisat pel Servei de Política Lingüística de la Universitat de València |
es_ES |
dc.description.abstract |
El siguiente folleto tiene un objetivo modesto pero necesario en el contexto universitario de la enseñanza de psicopatología, una disciplina básica para cualquier profesional futuro en psicología: proporcionar ejemplos reales de diversas formas de presentación de psicopatologías, para que los estudiantes puedan familiarizarse con ellos y relacionarlos con ellos. Los conocimientos adquiridos en la enseñanza teórica. |
es_ES |
dc.language.iso |
en |
es_ES |
dc.relation.ispartof |
http://roderic.uv.es/handle/10550/67461 Psychopathology Exercise Book |
|
dc.subject |
psychopathology |
es_ES |
dc.subject |
psychology |
es_ES |
dc.subject |
clinical case |
es_ES |
dc.subject |
mental disorders |
es_ES |
dc.title |
Psychopathology exercise book 2nd semester |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es_ES |
dc.interactivitytype |
expositive |
es_ES |
dc.learningresourcetype |
exercise |
es_ES |
dc.interactivitylevel |
low |
es_ES |
dc.description.abstractenglish |
The following booklet has a modest but necessary objective in the university context of teaching psychopathology, a basic discipline for any future professional in psychology: to provide real examples of various presentation forms of psychopathologies, so that students can familiarize themselves with them and relate them to the acquired knowledge in theoretical teaching. |
es_ES |