Granell Sales, Francesc; Martínez Carrillo, Andrea | |||
This document is a artículoDate2017 | |||
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/70176 |
|||
|
|||
Els especialistes en Didàctica de la Històriaaccepten, de manera unànime, que els llibres de text són el principalmaterial emprat pelprofessorat de l'estat espanyol.Així doncs, el present article analitza les imatges artístiques de la monarquia medieval cristiana presents a tresmanuals escolars d'històriade l'Educació Secundària Obligatòria-un publicatper una gran editoriali dos per grups d'innovació docent-amb motiu d'adverar l'ús que propiciencom a recursosdidàctics.Els resultats i les propostes de millora que s'exposen també referencien ala metodologia didàctica, en concret, ales destreses pròpiesdelpensament històric. | |||
Granell Sales, Francesc Martínez Carrillo, Andrea 2017 La Imatge de la monarquia medieval cristiana en l'educació secundària obligatòria Mirabilia 2 70 83 |