Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària

DSpace Repository

Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària

Show simple item record

dc.contributor.author Santolària Òrrios, Alícia
dc.date.accessioned 2019-05-08T17:25:31Z
dc.date.available 2019-05-08T17:25:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/70109
dc.description.abstract L'aprenentatge de la llengua escrita és un procés complex en què interaccionen diversos factors. El punt de partença amb què iniciem aquest article relaciona l'ensenyament d'elements gramaticals, com són els connectors, amb la producció textual d'infants de segon curs d'Educació Primària. En la investigació, que es duu a terme en situació d'aula, s'ha triat com a dispositiu una seqüència didàctica tot tenint en compte el model de l'escola de Ginebra. La mediació elegida demostra, d'una banda, que resulta possible i eficaç introduir aquests sabers gramaticals a l'inici de l'escolarització i, de l'altra, que la intervenció ajuda a millorar els textos dels infants.
dc.relation.ispartof Tejuelo (Trujillo), 2014, num. 10, p. 101-121
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Santolària Òrrios, Alícia 2014 Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària Tejuelo (Trujillo) 10 101 121
dc.subject Llenguatge i llengües Gramàtiques
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.title Ensenyar els connectors al primer cicle de l¿escola Primària
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2019-05-08T17:25:31Z
dc.identifier.idgrec 099803

View       (870.0Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics