La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

DSpace Repository

La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente

Show simple item record

dc.contributor.author Conde Núñez, María Carmen es
dc.contributor.author Mariscal Díaz, Paula es
dc.contributor.author Sánchez Cepeda, José Samuel es
dc.date.accessioned 2019-02-11T12:38:08Z
dc.date.available 2019-02-11T12:38:08Z
dc.date.issued 2018 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/68931
dc.description.abstract This research introduces a case study of a primary school teacher who works with the school garden. It aims to know the degree of integration of sustainability in the teaching-learning process and the methodology carried out with the school garden. A series of indicators are designed for each of the proposed curricular background categories. In order to analyse the results we have used an interpretative qualitative methodology. es
dc.source Conde Núñez, María Carmen ; Mariscal Díaz, Paula ; Sánchez Cepeda, José Samuel. La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente. En: Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 35 2018: 113-126 es
dc.title La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente es
dc.type journal article es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi 10.7203/dces.35.12799 es
dc.type.hasVersion VoR es_ES

View       (1.003Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics