dc.contributor.author |
Conde Núñez, María Carmen |
es |
dc.contributor.author |
Mariscal Díaz, Paula |
es |
dc.contributor.author |
Sánchez Cepeda, José Samuel |
es |
dc.date.accessioned |
2019-02-11T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2019-02-11T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/68931 |
|
dc.description.abstract |
This research introduces a case study of a primary school teacher who works with the school garden. It aims to know the degree of integration of sustainability in the teaching-learning process and the methodology carried out with the school garden. A series of indicators are designed for each of the proposed curricular background categories. In order to analyse the results we have used an interpretative qualitative methodology. |
es |
dc.source |
Conde Núñez, María Carmen ; Mariscal Díaz, Paula ; Sánchez Cepeda, José Samuel. La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente. En: Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 35 2018: 113-126 |
es |
dc.title |
La metodología en el trabajo de huerto escolar y coherencia con la ambientalización curricular. Análisis de una práctica docente |
es |
dc.type |
journal article |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PEDAGOGÍA |
es |
dc.identifier.doi |
10.7203/dces.35.12799 |
es |
dc.type.hasVersion |
VoR |
es_ES |