dc.contributor.author |
Fontelles Rodríguez, Vicent Lluís |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-05T12:20:43Z |
|
dc.date.available |
2018-10-05T12:20:43Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
es_ES |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/67721 |
|
dc.description.abstract |
importància de les diverses metodologies al voltant de la cançó a l'Escola. La cançó com a part de l'assignatura 'Didàctica de la Música' per a estudiants de la Facultat de Magisteri. |
es_ES |
dc.language.iso |
ca |
es_ES |
dc.relation.isbasedon |
Diverses propostes pedagògiques per a l'ensenyament de la cançó a l'Escola. |
es_ES |
dc.subject |
song, teachers training, kinds, games |
es_ES |
dc.title |
The song |
es_ES |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PEDAGOGÍA |
es_ES |
dc.identifier.doi |
10.13140/RG.2.2.29159.50087 |
es_ES |
dc.type.interactivitytype |
expositive |
es_ES |
dc.type.learningresourcetype |
NarrativeText |
es_ES |
dc.relation.isbasisfor |
Estudiants de la Facultat de Magisteri dintre de l'assignatura 'Didàctica de la Música' |
es_ES |
dc.relation.isrequiredby |
Fer l'examen de l'apartat teòric de la guia docent de l'assignatura 'Didàctica de la Música' |
es_ES |
dc.description.abstractenglish |
Methodological summary of the importance of The Song in the school. The Song as part of the course ' Didactica de la Música ' for teaching students. |
es_ES |