Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat

DSpace Repository

Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat

Show simple item record

dc.contributor.author Sanz Cervera, Pilar
dc.date.accessioned 2018-09-24T07:04:17Z
dc.date.available 2018-09-24T07:04:17Z
dc.date.issued 2018 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/67635
dc.description.abstract Els guions gràfics permeten presentar la informació d’una manera senzilla i visual, de manera que aquest pot ser un recurs molt interessant per treballar amb tot tipus d’alumnat, i en especial amb alumnes amb qualsevol tipus de Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE), però en concret, és especialment atractiu per als alumnes amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), i també per als alumnes que presenten dificultats per establir seqüències espai-temporals. Per aquest motiu, en aquesta activitat es proposa que els futurs mestres aprengueren a elaborar un guió gràfic mitjançant l’aplicació StoryboardThat. Aquest recurs no sols permet als docents elaborar materials per a facilitar l’aprenentatge dels estudiants, sinó que també és possible que els mateixos estudiants d’educació primària facen ús de l’aplicació per crear les seues històries. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.subject educació especial es_ES
dc.subject necessitats educatives especials es_ES
dc.subject activitats es_ES
dc.subject guions gràfics es_ES
dc.subject seqüències espai-temporals es_ES
dc.subject StoryboardThat es_ES
dc.title Creació de guions gràfics per treballar seqüències espai-temporals mitjançant StoryboardThat es_ES
dc.type.interactivitytype expositive es_ES
dc.type.learningresourcetype NarrativeText es_ES
dc.type.interactivitylevel low es_ES

View       (634.1Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics