dc.contributor.author |
Ferrando Palomares, Irene |
es |
dc.contributor.author |
Hurtado Soler, Amparo |
es |
dc.contributor.author |
Beltrán Meneu, María José |
es |
dc.date.accessioned |
2018-07-06T08:38:25Z |
|
dc.date.available |
2018-07-06T08:38:25Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/66926 |
|
dc.description.abstract |
L'objectiu d'aquest treball és avaluar el disseny de l'assignatura TIC com a recurs didàctic en ciències i matemàtiques impartida en el grau en Mestre/a en Educació Primària de la Universitat de València, durant els cursos 2013-14 i 2014-15, a partir de l'anàlisi dels treballs de l?alumnat i les respostes a un qüestionari. La finalitat de l'assignatura és formar als mestres en l'àmbit STEM abordant l'ensenyament integrat de les ciències i les matemàtiques fent ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Els resultats mostren un elevat interès de l'alumnat per la matèria, el disseny d'activitats i el treball cooperatiu. No obstant això, es detecten algunes dificultats a l'hora de treballar de forma interdisciplinària alguns continguts de ciències i de matemàtiques en determinats cursos de primària. L?ús de les TIC en l'ensenyament de continguts STEM és una oportunitat per desenvolupar la competència digital. |
es |
dc.source |
Ferrando, Irene ; Hurtado Soler, Amparo ; Beltrán Meneu, María José. Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 35-42 |
es |
dc.title |
Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |
dc.subject.unesco |
UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS |
es |
dc.identifier.doi |
10.7203/attic.20.10946 |
es |