Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente

DSpace Repository

Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente

Show simple item record

dc.contributor.author Ferrando Palomares, Irene es
dc.contributor.author Hurtado Soler, Amparo es
dc.contributor.author Beltrán Meneu, María José es
dc.date.accessioned 2018-07-06T08:38:25Z
dc.date.available 2018-07-06T08:38:25Z
dc.date.issued 2018 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/66926
dc.description.abstract L'objectiu d'aquest treball és avaluar el disseny de l'assignatura TIC com a recurs didàctic en ciències i matemàtiques impartida en el grau en Mestre/a en Educació Primària de la Universitat de València, durant els cursos 2013-14 i 2014-15, a partir de l'anàlisi dels treballs de l?alumnat i les respostes a un qüestionari. La finalitat de l'assignatura és formar als mestres en l'àmbit STEM abordant l'ensenyament integrat de les ciències i les matemàtiques fent ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC). Els resultats mostren un elevat interès de l'alumnat per la matèria, el disseny d'activitats i el treball cooperatiu. No obstant això, es detecten algunes dificultats a l'hora de treballar de forma interdisciplinària alguns continguts de ciències i de matemàtiques en determinats cursos de primària. L?ús de les TIC en l'ensenyament de continguts STEM és una oportunitat per desenvolupar la competència digital. es
dc.source Ferrando, Irene ; Hurtado Soler, Amparo ; Beltrán Meneu, María José. Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente. En: @tic. revista d'innovació educativa, 20 2018: 35-42 es
dc.title Formación STEM en el grado de maestro : una experiencia docente es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::CIENCIAS TECNOLÓGICAS es
dc.identifier.doi 10.7203/attic.20.10946 es

View       (1.611Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics