En quin grau afecten les pseudociències al professorat?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

DSpace Repository

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

Show simple item record

dc.contributor.author Solbes Matarredona, Jordi
dc.contributor.author PALOMAR, Rafael
dc.contributor.author Domínguez Sales, María Consuelo
dc.date.accessioned 2018-04-11T15:12:24Z
dc.date.available 2018-04-11T15:12:24Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/65594
dc.description.abstract Les pseudociències estan presents i són acceptades amb naturalitat per amplis sectors de la població. Malgrat la seua potencial perillositat, no són tingudes en compte per l'ensenyament de les ciències i, fins i tot, algunes universitats han arribat a oferir-les de manera reglada. En aquest treball es pretén conèixer el grau d'acceptació d'aquestes creences per part del professorat de secundària de ciències en formació, on s'han detectat percentatges importants d'acceptació de les pseudociències. Paraules clau: cultura científica, pseudociències, ensenyament secundari, pensament crític, formació del professorat.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Mètode - Revista de la Universitat de València, 2017, vol. 96, p. 28-36
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Solbes Matarredona, Jordi PALOMAR, Rafael DOMINGUEZ-SALES, María Consuelo 2017 En quin grau afecten les pseudociències al professorat? Mètode - Revista de la Universitat de València 96 28 36
dc.subject Ciència Ensenyament
dc.subject Educació Investigació
dc.title En quin grau afecten les pseudociències al professorat?
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2018-04-11T15:12:24Z
dc.identifier.idgrec 124514

View       (496.4Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics