En quin grau afecten les pseudociències al professorat?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

DSpace Repository

En quin grau afecten les pseudociències al professorat?

Show full item record

View       (496.4Kb)

    
Solbes Matarredona, Jordi Perfil; PALOMAR, Rafael; Domínguez Sales, María Consuelo
This document is a artículoDate2017

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/65594
Les pseudociències estan presents i són acceptades amb naturalitat per amplis sectors de la població. Malgrat la seua potencial perillositat, no són tingudes en compte per l'ensenyament de les ciències i, fins i tot, algunes universitats han arribat a oferir-les de manera reglada. En aquest treball es pretén conèixer el grau d'acceptació d'aquestes creences per part del professorat de secundària de ciències en formació, on s'han detectat percentatges importants d'acceptació de les pseudociències. Paraules clau: cultura científica, pseudociències, ensenyament secundari, pensament crític, formació del professorat.

    Solbes Matarredona, Jordi PALOMAR, Rafael DOMINGUEZ-SALES, María Consuelo 2017 En quin grau afecten les pseudociències al professorat? Mètode - Revista de la Universitat de València 96 28 36

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics