Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim

DSpace Repository

Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim

Show simple item record

dc.contributor.author Calatayud Salom, María Amparo
dc.date.accessioned 2017-12-01T12:09:50Z
dc.date.available 2017-12-01T12:09:50Z
dc.date.issued 2017 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63456
dc.description El document forma part dels materials docents programats mitjançant l'ajut del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València. es_ES
dc.description.abstract La intenció d´aquest material docent és analitzar l’escenari social i els reptes als quals s’enfronta l’Educació amb l’objecte que els professionals en comprenguen les repercussions. S´intenta explicitar les implicacions de l’era postmoderna a les organitzacions escolars i la necessitat de transformar-les per a millorar la societat. Tot un repte en mans dels professionals de l’educació. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.source Calatayud Salom, M. A. (2017). Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim. Universitat de València. es_ES
dc.subject institució educativa es_ES
dc.subject organització escolar es_ES
dc.subject direcció de centres es_ES
dc.title Escenari i desafiaments de la institució escolar en l'actualitat. Cap a on ens dirigim es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES
dc.type.interactivitytype expositive es_ES
dc.type.learningresourcetype NarrativeText es_ES
dc.type.interactivitylevel low es_ES
dc.description.abstractenglish The intention of this teaching material is to analyze the social scenario and the challenges that Education faces in order for professionals to understand the repercussions. In addition, we try to explain the implications of the postmodern era in school organizations and the need to transform them to improve society. A challenge in the hands of education professionals. es_ES

View       (830.2Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics