El desayuno escolar; una intervención educativa en alimentación y nutrición saludable
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

El desayuno escolar; una intervención educativa en alimentación y nutrición saludable

DSpace Repository

El desayuno escolar; una intervención educativa en alimentación y nutrición saludable

Show simple item record

dc.contributor.author Cubero Juánez, Javier es
dc.contributor.author Franco Reynolds, Lourdes es
dc.contributor.author Calderón, Manuel es
dc.contributor.author Caro, Berta es
dc.contributor.author Rodrigo Vega, Maximiliano es
dc.contributor.author Ruiz Macías, Constantino es
dc.date.accessioned 2017-11-17T12:53:50Z
dc.date.available 2017-11-17T12:53:50Z
dc.date.issued 2017 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/63125
dc.description.abstract The Complete and Healthy Breakfast is basic for growth also favors greater physical and intellectual performance during the morning. Breakfast should always said: Dairy, Grains, Fruit, and their derivates, without forgetting our olive oil. Or to perform skipping breakfast shoddy is a factor that also causes childhood obesity and overweight. Therefore Organizations Promoting Health intervention encourage healthy habits in Food and Nutrition. Being one of the goals this Complete and Healthy Breakfast from school which should be promoted, especially by encouraging the consumption of fruit. Based on the above our work designs a school intervention for a Complete and Healthy Breakfast, centered on the consumption of fruit. es
dc.source Cubero Juánez, Javier ; Franco Reynolds, Lourdes ; Calderón, Manuel ; Caro, Berta ; Rodrigo Vega, Maximiliano ; Ruiz Macías, Constantino. El desayuno escolar; una intervención educativa en alimentación y nutrición saludable. En: Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, 32 2017: 171-182 es
dc.title El desayuno escolar; una intervención educativa en alimentación y nutrición saludable es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es
dc.identifier.doi 10.7203/dces.32.4546 es

View       (1.353Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics