Bilingüisme i identitat: un estudi de cas
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

DSpace Repository

Bilingüisme i identitat: un estudi de cas

Show full item record

View       (2.014Mb)

    
Rodríguez Llorens, Enric
Mínguez López, Xavier (dir.)
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura
This document is a trabajo fin de másterDate2016

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/63097
L’objectiu del present treball és analitzar les conductes lingüístiques en l’alumnat de secundària del País Valencià i el seu reflex en la identificació de l’alumnat amb el País, la llengua i la cultura. Com què ens ha resultat impossible fer un mostreig suficient per a una anàlisi completa de tot l’estudiantat del País, ens hem centrat en un estudi de cas: l’institut Lluís Vives de la ciutat de València i els seus alumnes de 4t d’ESO dels programes PPEV i PPEC. Vehiculant l’anàlisi mitjançant grups de conversa, i amb l’observació activa d’aquests alumnes, hem arribat a una sèrie de conclusions que es presenten al final del treball i que no fan més que refermar les hipòtesis plantejades a l’inici. Aquella més important seria que hi ha, certament, un acostament a la llengua en alumnes que, en temps no molt llunyans, haguera estat impossible que l’hagueren realitzat.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics