Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica

DSpace Repository

Situació actual del concepte de biodiversitat en l'educació obligatòria: revisió bibliogràfica

Show full item record

View       (3.949Mb)

    
Organero Roldán, Ana Isabel
Barberá Marco, Óscar (dir.)
Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials
This document is a trabajo fin de másterDate2013

Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/63060
L’educació a les escoles és fonamental per garantir la transmissió de coneixements que consciencien la població sobre la importància de la biodiversitat per tal de formar ciutadans respectuosos amb el medi. El principal objectiu d’aquest treball és analitzar la situació de l’ensenyament del concepte de biodiversitat en l’educació obligatòria. L’anàlisi es divideix en dues parts, en la primera, es realitza un estudi de l’art que ens mostra els temes de major interés en les investigacions relacionades amb l’ensenyament de la biodiversitat. En la segona part, s’agrupen les investigacions seleccionades i es classifiquen segons la temàtica de què tracten. Finalment, es presenta una taula amb els resultats més destacables de cada grup d’articles analitzats.
Ver en el catálogo Trobes

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics