Organero Roldán, Ana Isabel
Barberá Marco, Óscar (dir.) Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials |
|
This document is a trabajo fin de másterDate2013 | |
Este documento está disponible también en : http://hdl.handle.net/10550/63060 |
|
L’educació a les escoles és fonamental per garantir la transmissió de coneixements que consciencien la població sobre la importància de la biodiversitat per tal de formar ciutadans respectuosos amb el medi. El principal objectiu d’aquest treball és analitzar la situació de l’ensenyament del concepte de biodiversitat en l’educació obligatòria. L’anàlisi es divideix en dues parts, en la primera, es realitza un estudi de l’art que ens mostra els temes de major interés en les investigacions relacionades amb l’ensenyament de la biodiversitat. En la segona part, s’agrupen les investigacions seleccionades i es classifiquen segons la temàtica de què tracten. Finalment, es presenta una taula amb els resultats més destacables de cada grup d’articles analitzats. | |
Ver en el catálogo Trobes |