Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents

DSpace Repository

Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents

Show simple item record

dc.contributor.author Santolària Òrrios, Alícia
dc.contributor.author Ribera Aragüete, Paulina
dc.date.accessioned 2017-06-06T11:22:07Z
dc.date.available 2017-06-06T11:22:07Z
dc.date.issued 2017 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/58974
dc.description.abstract El contingut del llibre Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents s’emmarca en el projecte d’investigació Dificultats d’escriptura amb textos argumentatius i explicatius i intervenció didàctica. Una aproximació des de tres llengües, dirigit per la Dra. Paulina Ribera Aragüete i finançat pel Vicerectorat d’Investigació de la Universitat de València Estudi General [codi: UV-INV-AE11-42019]. Es dugué a terme durant el curs escolar 2011-2012. El projecte va nàixer per iniciativa del Grup GIEL (Grup d’Investigació en Ensenyament de Llengües) de la Universitat de València, integrat per professorat de Didàctica de la Llengua de la Facultat de Magisteri. La recerca abastà els nivells educatius d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària i el Grau de Mestre d’Educació Primària de la Facultat de Magisteri de la UVEG, tot i que en aquest llibre només mostrarem les seqüències didàctiques dissenyades i utilitzades en els nivells d’Educació Infantil i Primària. El projecte aportà tres aspectes clau: en primer lloc, es va treballar a l’aula amb seqüències didàctiques en tots els nivells educatius; en segon lloc, es planteja un enfocament plurilingüe. La proposta abastà les tres llengües del currículum valencià (valencià, castellà i anglés), tot intentant reflectir una perspectiva de tractament integrat de les llengües. Per últim, es van usar gèneres de base expositiva i argumentativa en els primers anys escolars. El llibre conté 9 capítols amb nou seqüències didàctiques, basades en l’escola de Ginebra, elaborats per diferents professors que mostren activitats adreçades a infants d’edats compreses entre els cinc i els dotze anys. es_ES
dc.language.iso ca es_ES
dc.source Santolària, A.; Ribera, P. (coords).(2017). Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents es_ES
dc.subject Seqüències didàctiques, ensenyament de l'escriptura en Educacuió Infantil i Primària, Tractament Integrat de Llengües es_ES
dc.title Escriure amb seqüències didàctiques. Materials docents es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/book es_ES
dc.subject.unesco UNESCO::PEDAGOGÍA es_ES

View       (4.677Mb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics