Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària

DSpace Repository

Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària

Show simple item record

dc.contributor.author Lorente Escriche, Sara en
dc.contributor.author Martí Vilar, Manuel en
dc.contributor.author Melià Martín, Nuria en
dc.date.accessioned 2017-03-14T11:59:25Z
dc.date.available 2017-03-14T11:59:25Z
dc.date.issued 2016 es
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/57702
dc.description.abstract S'analitza la influència que variables independents com el sexe, l'edat i la nota mitjana exerceixen sobre la Competència Social dels adolescents, a més d'una breu aproximació teòrica a aquest constructe. La mostra es compon de 193 estudiants d'Ensenyament Secundari Obligatori, compresos entre els 12 i els 16 anys. S'ha emprat l'instrument d'avaluació de la Competència Social de Matson i al. (MESSY, 1983). Ha estat en l'escala d'Habilitats Socials Apropiades, on els adolescents han obtingut majors puntuacions i es confirma la influència de les tres variables anteriors sobre la Competència Social. es
dc.source Lorente Escriche, Sara ; Martí Vilar, Manuel ; Melià Martín, Nuria. Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 31-53 es
dc.subject Competència Social, adolescents, sexe, edat, Artículo es
dc.title Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària es
dc.type info:eu-repo/semantics/article en
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion en
dc.subject.unesco UNESCO::PSICOLOGÍA es

View       (839.5Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics