dc.contributor.author |
Lorente Escriche, Sara |
en |
dc.contributor.author |
Martí Vilar, Manuel |
en |
dc.contributor.author |
Melià Martín, Nuria |
en |
dc.date.accessioned |
2017-03-14T11:59:25Z |
|
dc.date.available |
2017-03-14T11:59:25Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
es |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/57702 |
|
dc.description.abstract |
S'analitza la influència que variables independents com el sexe, l'edat i la
nota mitjana exerceixen sobre la Competència Social dels adolescents, a més
d'una breu aproximació teòrica a aquest constructe. La mostra es compon de
193 estudiants d'Ensenyament Secundari Obligatori, compresos entre els 12
i els 16 anys. S'ha emprat l'instrument d'avaluació de la Competència Social
de Matson i al. (MESSY, 1983). Ha estat en l'escala d'Habilitats Socials
Apropiades, on els adolescents han obtingut majors puntuacions i es confirma
la influència de les tres variables anteriors sobre la Competència Social. |
es |
dc.source |
Lorente Escriche, Sara ; Martí Vilar, Manuel ; Melià Martín, Nuria. Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària. En: Anuari de Psicologia de la Societat Valenciana de Psicologia, 2016, Vol. 17, no. 2: 31-53 |
es |
dc.subject |
Competència Social, adolescents, sexe, edat, Artículo |
es |
dc.title |
Estudi de les variables sexe, edat i nota mitjana sobre la competència social,en estudiants de secundària |
es |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
en |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
en |
dc.subject.unesco |
UNESCO::PSICOLOGÍA |
es |