T'apuntes al fenomen blog?
NAGIOS: RODERIC FUNCIONANDO

T'apuntes al fenomen blog?

DSpace Repository

T'apuntes al fenomen blog?

Show simple item record

dc.contributor.author Villar Aguilés, Alícia
dc.date.accessioned 2016-10-11T12:05:02Z
dc.date.available 2016-10-11T12:05:02Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10550/55338
dc.description.abstract La informació sempre és benvinguda, sempre que s'adapte a allò que vols aprendre, buscar, trobar o, simplement, tastar. Internet moltes vegades resulta justament això, un tast d'informació: després de diverses degustacions de plats més o menys elaborats, de conèixer cuiners i cuineres més experimentades, pots arribar a considerar que ja estàs preparat per endinsar- te en l'art de cuinar i provar l'elaboració dels teus plats. En termes d'internauta, seria endinsar-te en la producció de la pròpia informació: l'edició d'informació. Per tant, de ser un mer consumidor dels recursos i les eines de la xarxa, podem passar a ser un productor actiu que expressa públicament els seus pensaments, opinions, estudis o comparteix en format electrònic les seues aficions. La proliferació de weblogs, o de manera abreujada blogs, és un fenomen que creix en la xarxa.1 Es parla (o millor dit, s'escriu i llegeix per Internet) sobre bloggers fent referència a les persones que produeixen aquests formats, i de blogosfera el terme que els agrupa sota algun paràmetre. Un blog és un lloc web on s'estructura informació gràfica i escrita cronològicament i temàticament.2 El fet que es trobe enllaçat amb altres dóna lloc a l'estructura de la blogosfera o el que podríem definir com el món dels blogs.
dc.language.iso cat
dc.relation.ispartof Futura, 2006, num. 4, p. 30-31
dc.rights.uri info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source Villar Aguilés, Alícia 2006 T'apuntes al fenomen blog? Futura 4 30 31
dc.subject Mitjans de comunicació de massa i educació
dc.title T'apuntes al fenomen blog?
dc.type info:eu-repo/semantics/article
dc.date.updated 2016-10-11T12:05:02Z
dc.identifier.idgrec 062363

View       (216.8Kb)

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace

Advanced Search

Browse

Statistics