dc.contributor.author |
Villar Aguilés, Alícia |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-11T11:22:28Z |
|
dc.date.available |
2016-10-11T11:22:28Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10550/55330 |
|
dc.description.abstract |
Les formes de vinculació de l'estudiantat universitari amb la institució universitària i els estudis estan canviant respecte a moments anteriors, especialment, des que la universitat d'elits passà a convertir-se en un sistema més massificat. L'augment de la demanda d'educació universitària a l'Estat espanyol ha estat espectacular en les darreres dècades del segle xx, tot i que existeixen diferències territorials significatives. Mentre que al curs 1959-60 la població universitària era de 170.602 estudiants matriculats, en el curs 2009-10 hi havia 1.556.377 estudiants, 1.200.763 de primer i segon cicle, 203.352 de grau, 81.840 de màster i 70.422 estudiants de doctorat. |
|
dc.language.iso |
cat |
|
dc.relation.ispartof |
L'Espill, 2011, num. 37, p. 162-168 |
|
dc.rights.uri |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.source |
Villar Aguilés, Alícia 2011 Transformacions en la Universitat: estudiantat desajustat o universitat desajustada? L'Espill 37 162 168 |
|
dc.subject |
Ensenyament universitari |
|
dc.title |
Transformacions en la Universitat: estudiantat desajustat o universitat desajustada? |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.date.updated |
2016-10-11T11:22:29Z |
|
dc.identifier.idgrec |
067688 |
|